Lori Surat Khabar Lama

04 Mei 2012

Wish List

Salam dan hai

My wish list untuk playroom Dyzhwar

Papan hitam saiz king hehe


Khemah kecil ni.

























Kalau la ada bola-bola plastik kecil yang macam kat indoor playground kat Ikea atau Mc D, kan best.. hehe..

5 ulasan:

fatiha berkata...

pendapat sy, papan hitam xsesuaila utk budak2 sbb debu kapur tu xelok utk kesihatan.

Xora berkata...

tu mmg faktor utama kena pertimbangkan, kan? tapi bila fikir, kalau tiba2 anak develop habit suka conteng dinding, mmg ni la jawapannya.. hehe..

Nor Hashim berkata...

aku nak komen agy..aku ade beli khemah gitu ke ariff..
kat mudah.my tp corak len sket la wane biru tuk boboi (xpenah bukak sbb umah sewa sempit)
mase beli termasuk postage xsmpi 50hengget..
tp nmpk skang mende yg same rate2 org jual 60+

Xora berkata...

aku rasa aku tau khemah yg camne.. cam khemah ikea cuma warna dia biru kan, cam khemas sarkas. yg perempuannya warna pink kan? aku ada riki gak khemah tu, paling murah aku jumpa org jual rm55. besar ye khemah tu?

Nor Hashim berkata...

haah yg tu la..katenye muat budak2 kecik masuk smpi 5 org..
aku penah bukak xde la besar sgt..budak2 ok la