Lori Surat Khabar Lama

28 Mei 2012

Kisah Sekuntum Bunga di Kuantan

Salam dan hai

Hujung minggu lepas, kami bertiga ke Kuantan, menghadiri majlis perkahwinan kawan sepejabat D

Muka tensi dah kena balik Bangi.



Semua ok. memang kalut sikit ada anak kecil dan perlu berjalan jauh. Dengan rutin menyusunya, home made buburnya.  Tapi kena belajar la sikit-sikit. Ni kali pertama Dyzhwar berjalan paling jauh. Rekod sebelum ni, ke Melaka. Si kecik ni pun berminat sangat nak tengok dunia luar. Pergi laut pun sangat teruja. Selalu nampak kolam plastik aje.




He maybe small, but he's the boss




Budak memang akan berperangai macam budak. Dyzhwar pun ada satu obsesi bila jumpa dengan kotak tisu.


video

Kami tak ada beli apa-apa barang untuk rumah. Saya cuma sempat rembat bantal ni untuk bilik permainan Dyzhwar. Masa di Teluk Cempedak, kat gerai-gerai tepi yang kami panggil Uptown Teluk Cempedak.



Bila dah letak, serius rasa menyesal cuma beli satu. Patut beli 2-3, baru cantik tabur dalam bilik. Dah la berzip, boleh keluarkan isi dalamnya dan gantikan dengan kekabu atau bean. 


Kat sini, kat mana jual ye? Kalau dapat yang harga bawah RM15, best juga.




4 ulasan:

Adein Kushairi berkata...

xora, nnt kirim sama org pahang (puan reen) tolong belikan.. huhu..=)

Reen Tart Nenas berkata...

camne nak komen ni?

Cik Belle berkata...

xora! i kat kuantan! hehehee..

Xora berkata...

HEEI!!!!! not fair