Lori Surat Khabar Lama

05 Februari 2011

Penat Jalan Aje


Salam dan hai

Mencari langsir merupakan misi kami pada 5 Februari!

Mencari di Teewah, Mines memandangkan kami dapat banyak feedback positif daripada kawan-kawan tentang servis disini.

Tapi sebelum ke TeeWah, kami ke Kamdar Cheras Perdana.Malangnya takde yang berkenan. Tapi saya dapat idea langsir macam mana yang saya nak!

Saya nak corak damask, macam kad kahwin kami dulu!


Tapi tak jumpa yang berkenan warnanya di Kamdar tu, jadi ke TeeWah. Tapi sebelum tu sempat ke rumah abang saya yang sulung tengok progress rumah dia. Takde gambar pasal terlupa .. benci!!

Di Teewah, saya memang dah berkenan dengan langsir yang ada motif pokok buluh ni. Warna tanahnya hijau muda, lembut sahaja. Tapi tengah cuba yakinkan D yang tak berapa nak yakin dengan pemilihan saya.


Jumpa kain yang ada corak damask!! Tapi kureeeng sikit cantiknya daripada segi warna.


Memandangkan ini yang terbaik kami ada buat masa ini, mungkin akan pilih ini sebagai pilihan terakhir.

Ikutka nafsu, nak gi berjalan lagi ke Kamdar KL atau Nilai, tapi tak tau la D larat ke tak pasal D ni bukan seorang yang suka survey.

Kesudahan misi hari ni: penat berjalan tanpa hasil. Adakah membakar kalori dikira hasil??



Tiada ulasan: