Lori Surat Khabar Lama

15 Februari 2011

Langsir Idaman


Salam dan hai
Episod Tiga: Langsir Berjaya Dikesan
Ingat tak corak idaman langsir bilik kami (Ok, aku aje) post dulu ni {
post}?

Berjaya dapat yang sebenar-benarnya yang saya nak! Walau rancangnya warna merah, tapi yang ungu ni pun cantik! Ungu dikahwinkan dengan warna hitam dan silver == Reaksi suka amat!


Langsir ni kami jumpa di Nilai! Memang bahaya tau beli barang di Nilai kalau takde tawar menawar. Bayangkan kedai pertama kami pergi, kain yang sama harga RM38 semeter, kemudian tawar, dia cuma bagi sampai RM22/m, terus aje keluar.

Entah berapa banyak kedai dah masuk, sampai jumpa kedai yang dapat tawar sampai belasan ringgit. Suka-suka. Cukup la, dah penat, malas nak bandingkan harga sangat.

Kami terus amik, siap hantar untuk dijahit. Kami beli hampir 10 meter untuk bilik tidur utama. Beli skali kayu untuk sangkutkan langsir ni.

Balik terus ke Bangi, campak dulu barang kat sana. Hujung minggu baru mulakan kerja semula. Ni D tengah cuba-cuba tengok betul ke tak orang tu jahit ikut ukuran yang kami minta.


Lega..

Tapi masih kena teruskan ekpedisi cari langsir ruang tamu pula. Mungkin hujung minggu ni kena redah ke Kamdar KL. Tengok la D larat ke tak.

Tiada ulasan: