Lori Surat Khabar Lama

01 November 2012

Rak Buku

Salam dan hai

Kan bagus kalau kat sini ada jual rak buku seakan-akan dahan pokok ni.







Berkenan sungguh dengan idea ni. 

Kalau dapat yang macam ni pun, dah sesuai sangat letak kat tangga, kat bahagian ruang famili tu. 



Kalau nak jimat baget, camni pun OK




Kadang-kadang, ada juga la rasa nak DIY aje, tapi memikirkan bukan bidang kita, tak berani la plak.

Serius, setiap kali keluar jalan-jalan, mesti berharap terjumpa rak buku cam tu.

4 ulasan:

Mrs.aisheiteru berkata...

ape kata beli wallpaper korea gambar pokok, pastu beli rak ikea tu mcm gambar yg last tu cam senang nak DIY

Puan T berkata...

ruang lepas tangga mmg aku spesifikkan utk jd ruang bacaan.idea ini menarek!

Xora berkata...

tu la, dapat bebaskan ruang bawah daripada perabot. Kalau dapat rak kayu tu, lagi tambah menarik ok

Xora berkata...

tu la terfikir, tapi berkenan lebih pada yg rak pokok tu. tapi susah nak cari kat sini