Lori Surat Khabar Lama

20 Disember 2012

Jam Dinding 3D

Salam dan hai

Dulu, saya pernah tulis tentang jam dinding, di post sini


Banyak lagi gaya jam dinding yang menarik bagi saya,tapi saya suka dua gambar di bawah ni, sesuai untuk D yang selalu tak punctual 




Baru-baru ni ada promosi di GroupOn





Jam yang menarik juga bagi mata saya. 

Ye la, jauh menarik berbanding jam kami yang sedia ada ni.


Penghantaran barang kali ni amat cepat. Saya dapat hari pertama penghantaran dimulakan. Terus tampal kat dinding pasal teruja nak tengok hasilnya



Ok jauh menarik berbanding jam asal. Kalau ada warna selain daripada hitam pun lagi OK, tapi pasal saya rasa yang ni pun dah OK, so boleh aje la.

Saya suka pasal nombor-nombor digit tu dikeluarkan dan saya rasa boleh buat projek DIY ni menggunakan baki nombor digit yang dikopek keluar daripada badan jam. Mungkin boleh buat macam ni pulak, letak kat ruang TV tu. 



Kita tunggu, kalau-kalau sempat nak selitkan projek DIY ni dalam aktiviti saya.


3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

lekatkan pakai apa kak? gam ke? dapat tahan jam tu kat dinding erk?

anggun reen berkata...

mak eihhhh. lawo hoke jam ko. apesal aku cam nak jadi erica leong tetiba ni... cantiknyerrr

Xora berkata...

Anon: jam tu memang ada gam sendiri. Lekat sendiri bila tampal kat dinding, tapi still perlukan paku untuk gantungkan badan jarum detik tu

Reen: hengkau nk perasan cam selebriti, bukan kat blog haku hokeyy