Lori Surat Khabar Lama

29 Mac 2012

Rak Kasut

Salam dan hai

Nak kongsi idea best ni



Style je letak kasut camtu.. Memang la, sesetengah orang lebih suka rak kasut yang tertutup dan tak nampak dalamnya, tapi kalau untuk ruang yg terhad, idea ni boleh pakai.

Tak ingat pulak daripada mana saya save gambar ni.

Almari kasut idaman saya.



Takde la idaman sangat, tapi praktikal la kalau famili saya nak guna. Pasal kasut kerja suami pun, ada dekat 4 pasang kot. Kasut jalan ada 3 pasang. Kasut sukan 2 pasang. Jumlah dah lebih 10 pasang. Tidak termasuk selipar basahan. Belum lagi masuk koleksi saya.. Berpasang-pasang..

Pasal tengok bahagian dalam tu, ada dua ruang dalam satu bahagian. so mungkin maksimum kasut boleh letak satu rak tu dalam 4-6 pasang mungkin? So, suami amik 1 bahagian, saya amik 2 bahagian--baru adil. --eh?



Yang tak adilnya, harganya cecah RM549.

Tidak adil, bagiku~~

4 ulasan:

Reen Tart Nenas berkata...

cuba tanya kedai kot boleh custom made ke.

inibelogqayyummama berkata...

Saya ada nampak rak kasut mcmni sebiji kat JUSCO.. Tak salah harga RM179. Tp ader satu kaler je...putih! Siyes.. cuba servey sane... Saya pernah nmpak rak mcm atas nih kat JUSCO Maluri, KL ngn JUSCO AU2, Keramat. Jom terjah...

Puan T berkata...

Ijah!!~kt kedai perabot kt puncak jalil ada mcm ni rm120.eheheh~

Unknown berkata...

cantik dan praktikal.... rm500++ tu katne? cam terjatuh ati lak