Lori Surat Khabar Lama

29 Mei 2014

Playroom yang Dulu Bukan Playroom yang Sekarang

Salam dan hai


Nah..




Aci tak kalau cuma letak gambar sahaja tanpa apa-apa cerita? 


Ni rupa playroom sekarang. Pasal dah ada dua orang budak berkongsi playroom, baru terasa bilik ni kecil. Walaupun zaeym tak mampu buat apa-apa dan sekadar terbaring kat atas play gym dia, tapi tetap makan ruang gak.

Rasa cam nak cat bilik ni. Selain nak beli langsir baru. Dah dapat kebenaran daripada tuan tanah. Stickers yang comel-comel ni semua..semua da takde. semua Dyzhwar dah tanggalkan dan koyak. Pasal tu nak kena cat. Kalau tak nampak kosong sangat. Yang hak rama-rama dan lebah yang tinggi-tinggi semua Dyzhwar tanggalkan dengan panjat atas kerusi dan meja. Oh anakkku..


Deco stickers dalam kenangan

5 ulasan:

kausar berkata...

bestnya!!i wish i can do the same for my son.toys dia mana-mana ada.bawah kerusi dalam toilet atas katil tepi katil...adoiii.inshaallah one day. thanks for sharing! btw yang mat abc tu u tempah atau beli banyak2 sambung2 je?

a_maya berkata...

cantik...jeles la..
saya pun baru nak satart buat playroom utk anak..

Xora berkata...

Kausar, Mat ABC tu saya beli daripada cosway. Beli sikit-sikit, berbulan-bulan gak la nak lengkapkan pasal tak mampu nak bli sekali harung. Rasanya saya ada kongsi cite dalam label perkembangan bilik permainan

a_maya: takpe, start perlahan-lahan. kadang2 idea ni berubah2.. mana tau nnt bilik playroom anak2 a_maya lebih cantik dan praktikal daripada hak saya punye kan.

Rizziela berkata...

cantik

Aty_Fared berkata...

rindu aku ngan playrooms anak ko ni..heheh.. lama betul nak nunggu ko ngapdet...