Lori Surat Khabar Lama

15 Disember 2010

Hari Perasmian

Salam dan hai

Seperti mana saya buat blog perjalanan kahwin saya untuk merakamkan semua detik manis dan pahit, jatuh dan bangkit, maka dengan ini saya ingin merasmikan pembukaan blog baru saya pada tarikh 14.12.10 (Damn, patut aku pilih tarih yang cantik sikit la.. )

Tujuan blog ini dibuka, adalah sebagai tempat saya menulis setiap persiapan yang kami berdua buat untuk tratak tempat kami berteduh. Medium dimana saya boleh kongsi semua idea dan gambar-gambar yang saya rasa boleh saya jadikan rujukan.

Oh sedikit bangga kerana pada hari perasmian telah mendapat dua orang pengikut (*yang secara halus saya paksa mereka jadi pengikut). Laling dan Reen *tepuk-tepuk.

RUMAHKAMI, SYURGAKAMI


Kunci rumah ni, D ambil genap-genap sebulan kami berkahwin. Alhamdulillah.

1 ulasan:

Reen Tart Nenas berkata...

rumah ko lawo noks. hijo!